Voor wie?

Activiteiten
De IAA organiseert het hele jaar door verschillende activiteiten die door de leden gratis bezocht kunnen worden. De belangrijkste zijn:
Thema-avonden: actuele en relevante thema's uit de marketingcommunicatie worden behandeld door een verzameling topsprekers of middels een panneldiscussie. De thema-avond wordt afgesloten met de traditionele borrel. Bij de IAA draait het immers om kennis en kennissen.
Lunchcourses of dinners: met een kleine groep (10 tot 15 personen) discussiëren met toppers uit de marketingcommunicatiewereld.
Jaarlijkse studiereis naar het buitenland: elk jaar naar een leuke stad om daar de beste merken, reclamebureaus, media-exploitanten etcetera te bezoeken. Door onze goede internationale contacten komen wij natuurlijk ook in de late uurtjes op de mooiste plekken!

Daarnaast verzorgt de IAA bedrijfsbezoeken, sneak previews, Open Coffee’s en het IAA jaarfeest. Meer hierover kun je lezen op de Events pagina van deze website. Er is een grote betrokkenheid van onze leden bij de activiteiten en vaak worden activiteiten georganiseerd met hulp van onze leden. Onze activiteiten worden via e-mail aangekondigd. Natuurlijk worden onze activiteiten ook vermeld op de kalender van deze website. Hier vind je overigens ook verslagen van datgene wat geweest is.

‘Koffiedik Kijken’ met gewaagde voorspellingen van vakgenoten Bas Engels (TBWA/Neboko), Jan-Willem Brüggenwirth (Radio 538), Niki van Wijk (Transavia.com), Bas Verhart (Media Republic), Johan Nijenhuis (filmregisseur- en producent) en Rob Wijnberg (NRC Next)
 
Inzichten in het activeren van de 'buy button' bij een consument en waarom je het moet vermijden om als eerste commercial in een reclameblok te verschijnen bij ons seminar ‘Neuromarketing’
 
Antwoord op de vraag: ‘Hoe win je een Lamp?’
bij IAA’s Onder de lamp i.s.m. Vea & ADCN waareen selectie van het winnende werk door de ogen van de makers zelf is gepresenteerd.
 
IAA’s seminar ‘The future of mobile…is NOW’ met o.a. een beschrijving van de snel veranderende omgevingsfactoren in mobile distributie en advertising toepassingen.
 
IAA’s panneldiscussie ‘Gaming & Marketing’ met inzichten in het maketingwise benutten van kansen in de wereld van gaming. Het medium dat al groter is dan de film!
 
Ons Executive Dinner: ‘Who owns the client?’
onder leiding van Menno van Leeuwen, ABN AMRO (sector banker Media & Technology), die een onderzoek heeft gedaan naar dit vraagstuk. De paneldiscussie tussen Simon Neefjes (TBWA), Alfred Levi (3MO), Arjan Pomper (Aegis), Harry Dekker (Unilever) en Arno Lubrun (Facebook) leverde geen eenduidig antwoord op. Alhoewel, de panelleden waren het over één ding eens: niemand owns the client. Daarvoor is de Nederlandse markt te breed en zijn er teveel partijen actief.
 
IAA InterAd 2011.
 
Een wereldwijde wedstrijd voor marcom studenten met dit keer een opdracht van Canon Europe i.s.m.Dentsu London: 'come up with a game changing brand campaign that disrupts the category and breaks alle conventions'.
 
Onze Open Coffee’s in Le Pain Quotidien (Cornelis Troostplein).
 
Eengeheel vrijblijvende ontbijt- en koffie meeting waar jij en je relaties even gemakkelijk kunnen bijpraten.

Onze eerste sneakpreview: ‘Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides’ op het hoofdkantoor van Disney.
 
De nodige ontspanning op de zomerse klanken van een van de DJ’s op IAA’s Midsummernight bij de Republiek in Bloemendaal.