Sponsors

Sponsors
 
De IAA biedt als marketingcommunicatiebranchevereniging een sterk platform voor bedrijven die zich manifesteren binnen deze branche.
 
De IAA is een ambitieuze groep vakgenoten. Wat wij neerzetten aan events en andere activiteiten komt voort uit passie voor het vak en het plezier dat wij met elkaar beleven aan het delen van kennis, ondernemen en het verrijken van het vak. Het resultaat hiervan is kwalitatief hoogwaardige events zoals bijvoorbeeld “IAA: Koffiedik Kijken” maar ook thema bijeenkomsten zoals ‘IAA: The Future of Mobile’, ‘IAA: Neuromarketing’, ‘IAA Onder de Lamp’ en ‘IAA: Who owns the client’. Deze laatste deden wij in nauwe samenwerking met ABN/AMRO. Initiatieven als ‘IAA: Who owns the client’, waarin adverteerders actief initiëren en acteren, zullen er in de toekomst zeker gaan volgen.’
 
 
Het IAA onderscheidt de volgende onderdelen van sponsoring:
 *   Exposure algemeen (o.a. vermelding op alle e-mails en bijeenkomsten)
 *   Activiteit/Event
 *   1-op-1
 
Wij zijn altijd zoek naar partners die op gepaste wijze invulling kunnen geven aan het sponsorship en staan open om naast de bovengenoemde mogelijkheden van sponsorship andere samenwerkingsvormen te bespreken. Zoals je op deze site kunt zien, gingen een aantal gerenommeerde partijen je al voor.
 
Meer weten over de mogelijkheden?
Voor meer informatie over de sponsormogelijkheden kun je contact opnemen met Steven Pieneman op telefoonnummer +31613005281