Het pruttelt weer…ruik je het aroma al?


Op donderdag 7 januari 2016 is het weer tijd voor de jaarlijkse bijeenkomst Koffiedik Kijken, 
een initiatief van de IAA in samenwerking met de Adformatie.

Koffiedik Kijken is dé nieuwjaarsbijeenkomst van de media, reclame en marketing communicatie branche.  Koffiedik Kijken gaat over de toekomst voorspellen; wie gaat het maken in het nieuwe jaar en wie valt er af? Welke producten zien we niet meer terug? Op welke media zijn we nu echt uitgekeken of wat breekt nu juist door?

Sprekers Marketeer van het Jaar Erik van Engelen (Eneco), Jacqueline Smit (Commercieel directeur TMG) en Tom de Bruyne (Creative Directors en partner bij Sue) zullen sowieso hun visie geven voor het komende jaar.

Tevens wordt de Adformatie 100 bekendgemaakt, de lijst met de 100 ‘onmisbare’ professionals, ofwel mensen die het afgelopen jaar het verschil maakten in het vak.

En natuurlijk wordt het ‘Gouden Koffiekopje’ uitgereikt aan de winnaar van de beste voorspellingen van de vorige editie van Koffiedik kijken. Dus zet snel 7 januari in je agenda!

Programma: 

15.30 uur – Zaal open
16.00 uur – Opening Inhoudelijke gedeelte 
17.30 uur – Start borrel 
20.00 uur – Einde

 

Locatie:

KIT Tropeninstituut 
Mauritskade 63
1092 AD Amsterdam 

Op de website van Koffiedik Kijken 2016 lees je o.a. wie de sprekers zijn en we houden je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen over dit inspirerende event. 

Wil je Koffiedik Kijken sponsoren? Graag! Stuur een mail naar bestuur@iaa.nl en we nemen direct contact met je op over de mogelijkheden’.