Op dinsdag 22 maart organiseert de IAA een event rondom de ergernissen, muizenissen en irritaties in het reclamevak. Lucht je hart!

Veel Nederlanders houden er wel van om lekker te klagen. En de gemiddelde reclameman/vrouw alleen nog maar meer! Wij hebben allemaal een zeer uitgesproken mening als gaat over trends, hypes, gadgets en/of ideeën die vaker uitgevoerd zijn. Sterker nog, we schrijven er hele blogs over en tweeten het vervolgens de wereld in. Daarom organiseert de IAA een avond, waar we eindelijk een podium geven aan de kleine ergernissen en irritaties binnen ons vak. Zodat we daarna eindelijk al dat geklaag achter ons kunnen laten. 
 

De avond is gevuld met een interactief programma, waarbij de deelnemers en sprekers; Lodewijk van der Peet (Managing Director, BeyenMeyer), Willem Albert Bol (Manager Marketing Advertising, Persgroep Nederland), Daniël Haije (Partner advertising law, Hoogenraad & Haaken) en Sicco Beerda (Creative Director/Partner, KINGSDAY), eindelijk hun ongezouten mening gaan geven over het dagelijkse beslommeringen in de reclamebranche en/of een serieus brancheprobleem extreem over-the-top aan de kaak stellen. En misschien pak jij ook nog het podium of maak je kans om zelf op de zeepkist plaats te nemen?

Programma:

19:00 uur | Ontvangst

19:30 uur | Aanvang programma

21:00 uur | Netwerkborrel
 

Prijzen: 

Ticket regulier | € 25

RAW en Jonge Hondern | € 10

IAA-leden | Gratis


Meer informatie
 
en/of Ticket(s) bestellen