‘Moving Up in the advertising industry’  met IAA en Adformatie

Hoe zie jij je toekomst als professional?  Daarover houden  IAA  en Adformatie een onderzoek en een bijeenkomst.

De bijeenkomst ‘Moving Up in the advertising industry’ van IAA  en Adformatie is op dinsdagmiddag 29 september  bij Gummmbar in Amsterdam.  

In één middag word je door een panel van experts bijgepraat over hoe jij  je professioneel verder kunt bekwamen en ontwikkelen. Ook geven de panelleden een analyse van de laatste veranderingen aan de vraag- en aanbodkant binnen de branche.

Het onderzoek, een anonieme enquête, staat nu op Adformatie met de oproep om eraan mee te doen.  De uitkomsten worden gebruikt als input voor de bijeenkomst op 29 september.

Carrièrevragen

Hoe zie jij je toekomst als professional? Wat is er nodig om je alsmaar verder te ontwikkelen in deze branche? Wat is het belang van netwerken? Wat zijn valkuilen? Hoe houd je jouw kennis op peil?

Over dit soort vragen gaat de enquête.

Do’s and dont’s

Achterliggende gedachte is dat iedereen in meer of mindere mate aan carrièreplanning doet. Dat is niet specifiek alleen iets voor de young professional. Je volgende stap kan in of bij je huidige werk(gever) liggen, maar ook daarbuiten. Wat zijn do’s and dont’s tijdens een sollicitatie?

Sprekers

Sprekers op Moving Up zijn Arno Peperkoorn, directeur en managing partner van Result Recruitment, Diederik Breijer, ceo van IPG Mediabrands Benelux, Anouk de Wolff, head of talent building bij Treatwell, Marcel Molenaar, head of marketing solutions bij LinkedIn Benelux.

Het programma begint om 16.00 uur en eindigt met een borrel om 18.00 uur.

Je kunt je hier aanmelden.