Iaa bestuur

Kyra Roest (Voorzitter)Kyra is sinds augustus 2010 onderdeel van het bestuur van IAA en vertegenwoordigt de bureauwereld. Binnen de IAA is Kyra verantwoordelijk voor de marketingcommunicatie van IAA.Kyra is sinds juli 2011 partner bij Bohemia Amsterdam. Het reclamebureau in hartje Amsterdam waar jonge internationale creatieven samenwerken met bewezen ervaringsdeskundigen. Dit levert frisse creatieve concepten vanuit internationaal perspectief.Sinds 2 september jl. is Kyra voorzitter van IAA.

Steven Pieneman

 
Steven Pieneman is sinds eind vorige eeuw werkzaam in de online media en marketing. Voornamelijk als freelancer is hij zowel bij creatieve bureaus als mediabureaus verantwoordelijk geweest voor online concept en media. na omzwervingen bij o.a. Mindshare, Digilogue, Starcom en Vivaki heeft hij begin 2014 de overstap gemaakt naar Maxus, mediabureau onder de vlag van GroupM. Binnen Maxus heeft hij de rol als Head of Digital.
   
 

Yvonne de Jager

 
Yvonne de Jager (1969), woonachtig te AMSTERDAM, is werkzaam bij MICROSOFT Advertising als Agency Service director. En daarmee verantwoordelijk voor de relaties met, en de dienstverlening aan de mediabureaus van Nederland.
 Na haar studie ‘Communicatie Wetenschap’ aan de Universiteit van Amsterdam, heeft zij over een tijdspanne van 15 jaar diverse posities bij mediabureaus bekleed (Media Exposure, Carat, Mindshare, Kobalt). Ze heeft daar ervaring opgedaan op het gebied van media executie, media planning, media strategie, media services, media research, etc. Daarnaast heeft zij diverse management functies bekleed. Als laatste als lid van het directieteam van Kobalt, en eindverantwoordelijk voor het accountmanagement team. Ruim 4 jaar geleden is zij overgestapt naar Microsoft advertising. Daar heeft zij vooral het sales management vak onder de knie gekregen, heeft zij zich ondergedompeld in de digitale wereld, en heeft zij tevens internationale ervaring opgedaan.
 
Yvonne is een netwerker pur sang, met een kloppend media hart. Ze houdt van de dynamiek die het media- en reclamevak met zich meebrengt. Omarmt de veranderingen en professionalisering die het vakgebied continue ondergaat. De invloed van technologie op, en de digitalisering van het dagelijks leven heeft haar mateloze interesse.
Binnen de IAA zal zij zich inzetten om samenwerking, kennisverbreding en inspiratie te stimuleren, op zowel nationaal als internationaal niveau. Altijd met in het achterhoofd de media- en digitale insteek.
 

Jeanne Misteli

Jeanne Misteli heeft een lang cv, dat erg divers is. Bij IAA is zij  verantwoordelijk voor de financiën en ondersteunt zij het Bestuur met diverse secretariële werkzaamheden. Naast IAA kom je haar ook tegen bij DMS, PBE (Platform Buitenreclame Exploitanten) en JIC Buitenreclame. In haar vrije tijd is zij vrijwilligster bij het Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis, geeft zij bijlessen aan kinderen en organiseert zij regelmatig feesten voor derden. Heb je vragen over de financiën, mail haar dan via finance@iaa.nl

 
 Paul van der Heijden  Louise Meijer

Paul van der Heijden (1976), woonachtig te EINDHOVEN, is werkzaam bij Achmea, de grootste verzekeringsgroep in Nederland, als senior adviseur Media & Sponsoring. In die hoedanigheid verantwoordelijk voor de (cross)media en sponsoringinzet ten behoeve van het merk Achmea, en de (internationale) merken in de groep.
 
Met als meest recente ontwikkelingen het hoofdsponsorschap van de Europese Jeugd Olympische Spelen (EYOF) en de toetreding als Partner in Sport van NOC*NSF. Beide in het teken van de ambitie van Achmea, als groep, om ‘jeugd in beweging te brengen (en houden)’.
 
Na zijn studie ‘Commerciële Werktuigbouwkunde’ aan de Hogeschool begonnen aan zijn werkzame leven als Marketing Strategie consultant bij Capgemini. In die rol organisaties, zoals Randstad, Essent, KLM, NS en overheid, geadviseerd in de vertaling van doelstellingen naar strategische concepten en proposities. Als ook het mediatechnisch positioneren daarvan in de markt. Hierbij heeft Paul zijn liefde voor het marketingcommunicatie vak ontwikkeld.
 
Hij vindt het belangrijk om partijen binnen de branche met elkaar te verbinden. Vanuit het belang voor die branche en de verdere ontwikkeling en professionalisering daarvan. Waarbij adverteerders, bureaus, mediaorganisaties en diverse belangenverenigingen samen optrekken. En kijkt daarbij ook buiten de landsgrenzen. Binnen de IAA zet hij zich (en zijn netwerk) actief in voor het verstevigen en verbreden van de (inter)nationale  betrekkingen.
 
Paul is actief (en passief) beoefenaar van een diversiteit aan, team en individuele, sporten.
 
Louise Meijer (1969) werkt bij ING als manager Marcom en is met haar team verantwoordelijk voor alle campagnes van ING Nederland. Ook de mediastrategie en -inkoop en het Brandmanagement voor het ING merk vallen binnen haar verantwoordelijkheid.
Na haar studies Communicatie Wetenschap en Bestuurskunde aan de Universiteit van Amsterdam, heeft zij de afgelopen 20 jaar gewerkt op het snijvlak van marketing, communicatie en organisatie, zowel internationaal als nationaal. Ze begon als Marketing consultant, werd vervolgens manager Communicatie bij Interpolis en vervulde aansluitend diverse functies binnen Eureko/Achmea International.
Ze is een gedreven en ondernemende marketeer met die zich voor IAA inzet om inspiratie en kennisdeling te stimuleren, zowel nationaal als internationaal. Verdere ontwikkeling en professionalisering van de marcom branche is belangrijk. Daarom wil ze adverteerders, bureaus, mediaorganisaties en diverse belangenverenigingen samenbrengen rondom inspirerende thema’s.
Louise is moeder van vier zonen, woont in de omgeving van Amsterdam en heeft ook nog tijd voor haar hobby’s ballet, beeldhouden en keramiek.

Louise Meijer