Op 16 juni 2016 organiseert IAA Nederland de 3e editie van 'Hollandse Nieuwe’, de haringparty voor de advertising industrie. Ook dit jaar staat naast het traditionele nieuwe haringhappen, Hollands nieuw talent op het menu dat hun frisse blik op het creatieve vak deelt met het publiek in een korte aanstekelijke pitch.

De moderator is net als vorig jaar Matthijs van den Broek. Het verse talent dat het podium zal betreden zijn; Tim Olland en Marie Louise Diekema, de winnaars van de ADCN zilveren lamp Young Talent. Daan Koek, winnaar van de Dutch Marketing Talent 2016 Award. Nick van de Hei, winnaar van de SWOCC scriptieprijs en AMMA's YIM Award winnaar. 

Programma:
16.00 uur: Start en sprekers
18.00 uur: Borrel en haring
20:00 uur: Einde

Locatie:
Mediacafé Pjotr
Jacob Bontiusplaats 9
1018 LL  Amsterdam 

Tijdens de borrel wordt net als voorgaande jaren een vaatje nieuwe haring verloot. De opbrengst van dit vaatje gaat naar Plastic Whale, deze organisatie zet zich in voor plastic-vrij water en doet dit met zelfgemaakte boten van gevonden en gerecycled materiaal.

'Hollandse Nieuwe' is een initiatief van de IAA en wordt gesponsord door o.a. de Persgroep, Result, Bohemia en OVMedia.

Dus zorg dat je erbij bent op donderdag 16 juni en ontmoet jong bloed, vers gevangen jonge talent of kom een lekker Hollandse nieuwe haring happen.

Kijk voor de laatste updates & informatie op de event-pagina en/of bestel direct je tickets.

Wij kijken uit naar je komst!